background-image

Sondaj automatizat de satisfacție a clienților

Pentru a menține satisfacția clienților noștri la cel mai înalt nivel posibil și în conformitate cu orientările de certificare ISO, compania noastră realizează un sondaj automat al clienților folosind instrumentul numit Robocaller NPS. În fiecare lună, un eșantion aleatoriu de clienți către care am făcut livrarea produselor noastre va fi selectat pentru a participa la un sondaj scurt - mai puțin de 2 minute, pentru a evalua nivelul lor de satisfacție. Ceea ce este unic în această soluție este faptul că întregul sondaj este automatizat, astfel încât apelurile nu sunt efectuate de un agent real, ci de un robot. Datorită acestui fapt, am putut să ne păstrăm liniile deschise pentru apelurile clienților noștri și, prin urmare, să îi deservim mai eficient și mai rapid.

De ce sunt selectat?

Selecția este aleatorie și se bazează pe livrările din ultima lună și, în cazul așa-numiților clienți cu contorizare, și pe consum (deoarece livrările sunt în acest caz automatizate). Am setat sistemul să nu sune prea des același client, chiar dacă există mai multe locații deținute de aceeași persoană sau companie. De asemenea, împărțim eșantionul pentru a reflecta diferitele tipuri și segmente ale clienților noștri. Nu ar trebui să primiți apeluri de la sistemul nostru mai des de două ori pe an, dar poate exista și situația în care nu veți primi niciun apel de la noi. Bineînțeles, deoarece respectăm dreptul Dumneavoastră la intimitate, puteți oricând să solicitați eliminarea datelor Dumneavoastră din eșantionul potențial, pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați linia noastră de asistență telefonică. Cu toate acestea, vă rugăm să țineți cont de faptul că răspunsurile Dumneavoastră sunt vitale pentru noi și ne vor ajuta să vă servim pe Dumneavoastră și pe alți clienți, mai bine și mai repede, așa că contăm cu adevărat și pe cooperarea Dumneavoastră în selectarea domeniilor pentru a ne îmbunătăți în permanență.

Ce se așteaptă de la mine?

Așa cum am menționat deja, sondajul complet nu este mai lung de 2 minute. Robotul se va prezenta și apoi va pune întrebări despre nivelul general de satisfacție și apoi, în funcție de răspunsurile Dumneavoastră, va pune întrebări suplimentare cu opțiunea de a vă justifica răspunsul. Toate răspunsurile Dumneavoastră sunt înregistrate pe baza numerelor pe care le veți selecta de pe tastatura telefonului Dumneavoastră, nu este nevoie nici măcar să vorbiți cu noi. Bineînțeles, după sondaj, puteți contacta direct agentul nostru live sau pur și simplu vă puteți întoarce la activitățile Dumneavoastră, deoarece robotul nostru va încheia apelul după primirea tuturor răspunsurilor. Am setat sistemul pentru a Vă suna în timpul orelor noastre de lucru, nu pentru a Vă deranja în timpul liber.

 

Dorim să vă mulțumim tuturor celor care vor participa la sondajul nostru Robocaller NPS, deoarece ne va permite să ne dezvoltăm și să ne adaptăm mai bine la așteptările dumneavoastră. Dacă aveți întrebări legate de sondajul nostru de satisfacție sau orice alt subiect legat de cooperarea noastră, agenții noștri vă stau la dispoziție pentru a Vă ajuta. Îi puteți contacta prin apelarea liniei noastre telefonice, prin trimiterea unui e-mail sau prin completarea formularului de contact de pe site-ul nostru.

Ai o întrebare?

Completați formularul de contact de mai jos!
Doriti să comandati gaz? Sună-i pe colegii noștri care va stau la dispozitie pentru a va ajuta!

Completați câmpurile obligatorii pentru a trimite mesajul.
Mesajul dvs. a fost trimis și vă vom contacta în curând.
Numele și prenumele
Număr de telefon
Adresa de e-mail

Vă rugăm să specificați ce sursă de încălzire folosiți în prezent

Full Close